poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Ważna informacja!

Informacje,które tutaj są,pochodzą ze strony Kod Lyoko.pl
Piszę je tu,żebyście mogli się czegoś dowiedzieć,jeśli jeszcze czegoś nie wiecie.Nie wszystkie informacje będą tutaj z tej strony,ale te informacje,które są już na moim blogu na razie pochodzą ze strony ukazanej wyżej.Ale będą także z mojej wiedzy :)
Oczywiście opowiadanie,które znajduje się na moim blogu ja je wymyśliłam i ja je piszę.
Ostrzegam,że nie skopiowałam z innego bloga.Są tylko i wyłącznie pisane przeze mnie.
Uważam,że kopiowanie z innych blogów to oszustwo i na oszustwie fanów nie zdobędziemy.Jeśli chcemy prowadzić blog to sami wymyślajmy opowiadania,nawet jeśli uważa się,że się nie potrafi pisać opowiadań.Ale gdy napiszemy jeden rozdział,nawet mały oznacza to,że chcemy być uczciwi i ,że próbujemy sami pisać,żeby komuś się spodobało.Gdy ktoś skopiuje opowiadanie z czyjegoś bloga to udowodni tylko,że jest na tyle tchórzliwy i słaby,żeby napisać własne opowiadanie.Nawet najmniejsze,ale każdemu może się spodobać,nawet jeśli myślimy,że nikomu się nie spodoba.Także kopiowania nie polecam :).
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz